logo
امروز : سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۹
[ شناسه خبر : ۲۶۲۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

بانک‌ها آخرین وضعیت واحدهای صنعتی راکد را به کارگروه رفع موانع تولید زنجان ارائه دهند

بانک‌ها-آخرین-وضعیت-واحدهای-صنعتی-راکد-را-به-کارگروه-رفع-موانع-تولید-زنجان-ارائه-دهند
استاندار زنجان گفت: بانک‌های استان گزارشی از آخرین وضعیت تمام واحدهای صنعتی راکد و مشکلات مربوطه را به کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ارائه دهند تا با استفاده از قوانین بالادستی و ظرفیت این کارگروه بتوانیم به جمعبندی رسیده و تدبیری برای رفع مشکلات این واحدها بیندیشیم.

به گزارش موج رسا; محسن افشارچی، ظهر امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان زنجان اظهار داشت: اگر قرار بر این باشد که طبق قواعد و قوانینی که به‌صورت مرتب ابلاغ شده و همه ما هم مقید به اجرای آن هستیم، پیش برویم که در این صورت، تاکید بر تولید و رونق تولید، معنی پیدا نمی‌کند.

وی با بیان اینکه همانطور که از اسم کارگروه مشخص است، هدف از این جلسه تسهیل و رفع موانع است، خاطرنشان کرد: اعضای کارگروه دور هم جمع شده و با یکدیگر رایزنی می‌کنند تا برای حل مشکل واحدهای صنعتی کمک کنند تا گره‌ای از واحدهای تولیدی مرتفع شود.

افشارچی افزود: بر این اساس، همه اعضای کارگروه و صاحبان واحدهای تولیدی باید برای رفع مشکلات، کمک کنیم تا اشتغال افراد زیادی که در این واحدها مشغول به کار هستند دچار خدشه نشود.

استاندار زنجان با بیان اینکه بانک‌های استان گزارشی از آخرین وضعیت تمام واحدهای صنعتی راکد و مشکلات مربوطه را به کارگروه ارائه دهند، گفت: بانک‌ها باید گزارش واحدها را ارائه دهند تا آخرین اطلاعات را داشته باشیم و با استفاده از قوانین بالادستی و ظرفیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بتوانیم به جمع‌بندی رسیده و تدبیری برای رفع مشکلات این واحدها بیندیشیم.

وی با تاکید بر اینکه گزارش واحدهای راکد، خیلی مهم است، افزود: راه‌اندازی واحدهای تولیدی راکد، انرژی کمتری می‌برد لذا با در اختیار داشتن اطلاعات واحدهای راکد می‌توان نسبت به رفع مشکلات آن‌ها تصمیم‌گیری کرد.

افشارچی با بیان اینکه از جلسات بعدی باید مصوبات جلسه قبلی بررسی شوند تا مشخص شود که تا چد اندازه اجرا شده‌اند، اظهار داشت: مشکلات برخی واحدها نیز به‌صورت شخصی است که باید بین خودشان حل شود و این مشکلات اگر بین دولت و واحد صنعتی مربوطه بود، می‌توانستیم در این کارگروه نسبت به آن تصمیم‌گیری کنیم.// آ

انتهای خبر/

نظرات
[ نام : ] [ ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷ ]
با سلام ودرود و ارادت محضر همکار عزیز و بزرگوار. ممنون می شوم پایگاه خبری زنگ خطر را در قسمت پیوندهای پایگاه خوب خبری تان اضافه بفرمایید. پایگاه خبری در قسمت پیوندهای پایگاه خبری زنگ خطر درج شده است. سپاس. وحید اعظمی صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه خبری زنگ خطر
فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۷
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۱
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۰
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۸
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۳